tirsdag 2. februar 2010

Morra di er mann! (dagens vrææl)

Upassende facebookstatus? Morra di er mann?


Selv er jeg svak for sangtitler, eller sitater. Noe som sier noe med dagen min, men som kun en liten utvalgt gruppe vil forstå. Alltid like festlig å få kommentarer som viser at folk skjønner hva jeg mener om jeg skriver "32 flavors and then some", eller "Do as I say, darling, not as I do". Enda mer festlig er det med de som kommenterer og ikke har peil!

"AH, godt mæ øl", "Drekka på" eller "Vin,vin, vin" er statusoppdateringer som ikke gir meg allverden. "Jeg vil dø" og "Denna dagen sug" virker også litt negativt i grunnen. Hvertfall når denne typen oppdateringer kommer fra samme personene hver dag. Da lurer jeg på hvordan livene deres egentlig er. Om det virkelig er så fælt som det virker. Selvmordsbrev på statusoppdateringen gidder jeg ikke kommentere engang.

Og så er det disse kjedestatusene. Disse "har du verdens beste mor/far/hund/katt/unge så kopier denne(...)". Veldig varm og personlig måte å fortelle hverandre at vi er glad i hverandre på. 

Jeg blir imponert over de som klarer å holde følge med Twitter-trenden. Det å komme med noe viktig og informativt å skrive flere ganger i timen er for meg en umulig utfordring.

Jeg sliter selv med å finne på noe lurt å skrive på mine oppdateringer, men når jeg ikke har noe lurt å skrive velger jeg å la være. Less is more.

Ingen kommentarer: