fredag 25. november 2011

Im fine.


Jeg pleier å fortelle meg selv at jeg har stålpsyke. At jeg må ha det. At det er en livsnødvendighet med stålpsyke når en har en kronisk sykdom. Greit nok det. Men så. Så kommer vintern.

Og jeg tror jeg er forberedt. Det tror jeg hvert eneste år. Alt blir tyngre, enda tyngre enn ellers. Det blir mørkt. Og hardt. Og alle beskyttelseslag sprekker opp som islaget i en litt for grunn sølepytt. 

Jeg veit jo at jeg egentlig har det så bra. At jeg egentlig burde være takknemlig og blid, og glede meg til jul. Men alt blir så tungt. 

Jeg blir bare litt deppa når vintern kommer. 


3 kommentarer:

Ulven sa...

Ikke at det hjelper nevneverdig, men du er ikke alene.

Om ikke annet, så er det et hint om at du er ikke gal! =)

Silje sa...

det er alltid fint å være fler enn én:)

Kath sa...

virkelig ikke alene...