tirsdag 14. desember 2010

E den Enestående.

Jeg har verdens mest fantastiske E.

sms når jeg virkelig trengte det:

"Hei, Silly. Jeg har lyst til å fortelle deg om hvordan det går på jobben, om julebordet på fredag, om konserten etterpå, hva jeg syns om sesongavslutningen på dexter, hvilke bøker jeg leser om dagen. Uviktige ting. Men ikke nå. Jeg orker ikke. Er så sliten. Nå vil jeg bare vite hvordan du har det. Hvis du har det bra vil jeg glede meg sammen med deg. Hvis du har det dritt vil jeg si noen oppmuntrende ord og at du er bra likevel. Jeg savner deg, lille."


Tusen takk! Takk for at du er der selv om jeg ikke har snakket med deg på evigheter. Takk for at du tenker på meg og lurer på hvordan jeg har det. Takk for at jeg kan snakke med deg om alt mellom himmel og jord uten at du dømmer, kjefter eller fjaser det bort. Takk for at du har like dårlig humor som meg, og at du deler isen din med meg. Og takk for (GOD, her kommer tidenes klisjé) at du er du.

Ingen kommentarer: