torsdag 30. september 2010

Im in love

...og det er deilig.

men..

jeg savner.

jeg savner å pusse tennene lynfort fordi jeg gleder meg til å legge meg inntil deg. føle jeg må være rask fordi jeg vet at alle sekundene jeg bruker på noe annet er sekunder jeg kunne brukt med deg. med nesa mi inne i halsgropa. jeg savner å krype inntil og kjenne varmen bre seg. ligge på armen og flette fingre og snakke om alt og ingenting, le litt og titte i taket. jeg savner å ligge på brystkassa di og halvsove mens jeg lytter til hjerteslagene dine.

jeg savner hvordan du grynter varmt når jeg sniker meg inn mot ryggen din om morgenen. legge armen rundt deg og småsove en ekstra halvtime. jeg savner å våkne av et smilende ansikt som titter intenst på meg. som har ventet på at jeg skal våkne og som stryker det bustete håret mitt vekk fra øynene mine og sier jeg er fin.






jeg savner deg jeg.






-bolla


ph: whi

8 kommentarer:

Hilde sa...

håhåå :D Jeg blir så glad av å tenke på dere!! :D
Må jo være 2010s fineste par!

Silje sa...

hihihi:) takk Hildepilde:) jeg er ganske fornøyd selv:)

Espen HK sa...

gratulerer! :D
sv;
de skal spille litt rundtomkring i Norge, men i Bergen blir det 18. oktober.

og hjelp meg: e du fra Bergen eller Oslo eller ka? I forgets sometimes..

Espen HK sa...

sv;
..og bor der, også? hadde så sterkt på feelingen at du bodde i Bergen/Oslo :P

Ninna sa...

<3 <3 <3 Glad på dine vegne!!

Henrik sa...

Jag ser dig fortsätta nu
Med varsamma kliv
Jag ser hur dina drömmar sakta lossnar från mitt liv

Erik sa...

Jeg er glad på dine vegne:)

Chanita sa...

Så utrolig koselig! Virkelig noe noen en hver drømmer om å ha det<3