søndag 14. mars 2010

neste vinters investering er klar

Jeg er klar for sommer. For sol, og lett vind i nakken. For bare bein mot varm asfalt og mykt gress. For lange kvelder og grilling med O og E. For parkliv og kiling av tær med H.

Det har allerede begynt, og jeg kjenner det. Det er akkurat som om jeg tiner i takt med snøen og det sildrer små bekker av sol og sommer gjennom hele meg. Dryppingen fra takrenner blir musikk i mellomgulvet og mysinga mot sola resulterer i at ansiktet mitt konstant er et eneste stort smil. Jeg begynner og våkne, og røttene mine begynner å bevege seg langt der nede i det mørke dypet. 

Og jeg elsker det!




Stilongs og vinterjakkesesongen er snart historie for denne gang, men til neste år tror jeg at jeg skal investere i denne..


Genialt??

3 kommentarer:

Ulven sa...

LITT genialt (at most) og masse creepy!

Anonym sa...

Genial pose. Utsikten for snarlig bedring av lakenskrekken ser dårlig ut. Da kan det være et alternativ å ta med seg en sånn en til sene grillkvelder:)

Unknown sa...

enig med Ulven... kunne blitt skremt på en sen grillkveld!