torsdag 5. november 2009

RØR I RØMMEN!

Jeg VET at jeg kanskje irriterer meg LITT for lett. men folkens, det er da fryktelig unødvendig, er det ikke?

  • smuler i smøret
  • biting på klær
  • urørt rømme (når man begynner å ta fra rømmeboksen FØR den er rørt i. det samme gjelder forøvrig også syltetøy)
  • somling på kjøpesenter
  • de som bare "må spørre om noe" og sniker i køen
  • høylydt snakking i telefonen på tog,buss og generelt i det offentlige rom
  • de som ikke smiler tilbake når jeg smiler til dem.
  • de som sier "kommer nå", og så gjør de virkelig IKKE det..
  • drikke før man har tygget ut
for å gjøre opp for all denne negativiteten kan jeg nevne at jeg blir ekstremt glad av julepynting på Karl Johan, kjærlighet, McFlurry m/Non stop, ryggkos, sol, snø i ansiktet, smil (ansiktsrykningen, ikke sjokoladen), pappas latter og saus. og masse annet, selvfølgelig.


2 kommentarer:

Ulven sa...

Syns de er fine de som "bare skal betale kjapt for en avis" også.

Det er da ikke alltid jeg skal ha så himla menge flere ting enn en, men jeg må da jaggu meg stå i kø for det...

Stig Øien sa...

Enig enig enig Silje. Men jeg rømmen lar jeg gjerne være urørt hvis den er jevnt fersk og fast...