Min første liste! (som ikke har vært resultatet av en utfordring)
20 Låter som gjør meg glad!:
1. Valerie - Amy Winehouse
2. Low Rider - War
3. Not your average girl - India Arie
4. Butterfly - Jason Mraz
5. From Day to Day - Torun Eriksen
6. Old People - Bigbang
7. Youre the first, my last, my everything - Barry White
8. Too young to die - Jamiroquai
9. Mmh.. Ahh - Real Thing
10. Nöjd? - Veronica Maggio
11.Dancing in the Moonlight - Thin Lizzy
12. Suppe - Hopalong Knut
13. Lets dance to the Joy Divison - The Wombats
14. Blitzregn Baby - Kaizers Orchestra
15. Syng - Klovner i Kamp feat Odd Nordstoga
16. Good Man, Good Girl - D'Sound
17. Louie - Ida Maria
18. A Bar In Amsterdam - Katzenjammer
19. Five Years Time - Noah and the Whale
20. Sittin on the dock of the bay - Otis Redding
Så, Audrey, Julie, Mel, Malin and all you others.. HIT IT!
1 kommentar:
Yeah I know, jeg har juksa litt... ;P Ble 30 istedet, klarte ikke å narrow it down...
1. Natasha Bedingfield - Unwritten
2. Damien Rice - I´m So Childish (live in Cork)
Fant ikke den versonen jeg har hørt mest på, men her er en annen;
3. Jason Mraz - Butterfly
4. Jason Mraz - Life Is Wonderful
5. Jason Mraz - Geek In The Pink
6. Jason Mraz - I´m Yours
I know, mange er lei den, men jeg blir ikke lei den. Kanskje fordi jeg hørte på den og ELSKA den før den ble allmen kjent. LOVE it!
7. Jason Mraz - The Dynamo Of Volition
8. Michael Jackson - Don´t Stop ´Til You Get Enough
(Denne får meg ikke bare glad, den får meg til å LE HØYT!!:-D)
9. Coldplay - Viva La Vida
10. Hilde Kvehusheia (ihop mæ Bergshettn´) - Slekk e elskai
(GO HILDE!)
11. Jamie Cullum - Twentysomething
(spesielt live-versonen når han hopper over pianoet!! Makan til energiball på scena!!:-D)
12. Wyclef Jean - Bubblegoose (Southparkversonen!!)
13. Howard & HC - Ute Til Lunch (BALALAIIKAAA!!)
14. Klovner i Kamp & Odd Nordstoga - Syng
(og forsåvidt ALLE andre sanger med Klovner...)
15. The Murmurs - You Suck
16. 4 None Blondes - What´s Up
17. Veronika Maggio - Nöjd
(Jeg dævver...!! lol)
18. The Source feat Candy Staton - You've Got the Love
(Warning: IKKE se dette hvis du ikke har sett hele Sex And The City-serien!!)
19. Lykke Li - Little Bit
http://www.youtube.com
20. Noah And The Whale - Five Years Time
(Så den på MTV en morgen før jobb da jeg for en gangs skyld hadde god tid. Smilte resten av dagen.)
21. David Gray - Babylon
22. The Outfield - Your Love
23. The Verve - Bittersweet Symphony
24. Dave Matthews Band - Stay (Wasting Time)
25. Beyonce - Irreplacable
26. Milow - Ayo Technology
(beste coverversonen ever!! lol ...og sykeste videoen..)
27. Natasha Bedingfield - Pocket Full Of Sunshine
28. Bobby McFerrin - Don´t Worry Be Happy
29. Ogobor - To Veidde
30. Anouk - Nobody´s Wife
PUH! Det var ikke lett! Synes jeg har fått til en dugandes liste her nå da..Gå inn på bloggen min for videolinker! ;)
Legg inn en kommentar