lørdag 7. mars 2009

uka som har gått.et referat.

Oki folkens. Jeg har vært lat i det siste, skamfullt lat. Jeg har bare lagt inn lister og nyhetslinker, og latt alt sture og gå. DET ER FOR DÅRLIG!;)

dette må være verdens slappeste uke, for om jeg skal fortelle hva jeg har gjort kan jeg faktisk ikke komme på noe! Jeg må grave skikkelig langt bak i hjernebarken og virkelig gruble.. Hmm. jeg har vært på kor! På mandag! Koret jeg synger i (fantastiske Øyer sangkor) skal ha noen konserter framover bla med Sigvart Dagsland.Merker jeg er skikkelig dårlig på å bli begeistret, enda Mr. Dagsland er ganske god på tekster og fanterier.. ( er ikke sikker på disse fanteriene enda, men han ser så ekstremt straight ut at noe galt må det da være). Mamma er selvfølgelig over seg av begeistring. Kanskje det er nettopp det som mangler? ca 25 år? Vi skal også ha en konsert, "Vårslepp", der alle mulige slagers skal presenteres.. Jeg har fått gleden av å være Dolly Parton og forevige "Jolene" på Øyers samfunnshus i Hvit parykk og med to sofaputer som innlegg.. Vakkert.
Tirsdag?? hmmm?? vel.. aner ikke..
Onsdag?? hmmm??
Torsdag! jah! nå har jeg noe! Jeg var hos svigers og spiste hjemmelaget pizza! Vålerenga slo også Sandefjord 1-0, og LIK slo Stjernen 3-0.. Fredag! I går! jada! I går var jeg på Hamar, Byen med Vinden, og så på gubben panke trommer. Eller unnskyld, de panker visstnok ikke trommer, de spiller.. "Altamira" spilte på Hydranten sammen med "Armchair Oracles" (?), og noen må jo tross alt heie. Det gjorde jeg. Etter å ha konsumert bandets pizza og øl(noen fordeler må man jo ha), var jeg klar for tre kvarters Hans Børli. Sammen med eksepsjonelle tilfeller av rasen "Menneske" som, Brodern, Marianne, Vegard, Bas, Kath, Chris, Dagny.. ja Mætt, vugga vi i takt og skåla på etterslag. Det var også quiz, og jeg vant ikke. velger å ikke si mer enn at det var verdens teiteste spørsmål(hvem i alle dager vet hvor mange golfballer amerikanerne kjøper i løpet av ett år??). I dag er det lørdag og jeg er alene. Hasse har tatt med seg vår firebeinte til Rendalen hvor Hasses søskenbarn skal døpes på søndag, og siden jeg jobber må jeg være hjemme... Ingen kake, ingen mat. Mamma vil på død og liv ha meg hjem, men jeg har mer lyst til å se på masse filmer jeg bare får sett når jeg bestemmer sjanger og tema, og spise en helt imponerende mengde popcorn. Jeg har en blank, kjempestor bolle jeg har planer om å fylle til randen.






Av og til har jeg bare lyst til å ligge i skje med meg selv og grine.. men sånn er det vaffal ikke i dag!!

Ingen kommentarer: