tirsdag 10. februar 2009

utfordring!

jeg fikk en utfordring av Julie her for en tid tilbake.
- Gå til mine bilder
- Finn den 6. mappen
- Velg det 6. bildet
- Post bildet og skriv noe om det
- Send utfordringen videre


og jeg mååå jo ta utfordringen...;)


Dette bildet er av min kjære Sara, en nydelig jente bosatt på Hamar. Det er fra en stressa sommerdag like før fadderuka på Hihm 2007. Da satt jeg og Sara (pluss noen nydelige mennesker til) i styret i samfunnet, og vi hadde bestemt oss for at vi måtte gjøre oss synlige under fadderuka. Dette valgte vi å gjøre med kapper sydd av oss selv.. det endte vel med at det var nesten bare jeg og Marianne som faktisk brukte kappa under fadderukene, til tross for strevet vi hadde med å sy dem. De andre mente de var stygge og at det var flaut. Javisst kunne de vært finere, og javisst var det i begynnelsen litt flaut. Men hvem var det som IKKE frøys trass høsttemperatur ut i de sene nattetimer? jo, det var vi MED kapper;) Uansett var det en koselig dag med Sara, Emma, Elizabeth og Marianne:)
i steden for å skrive opp noen konkrete jeg utfordrer så velger jeg å sende den til alle som evt måtte lese dette innlegget. enjoy:)

Ingen kommentarer: