mandag 9. februar 2009

forelsket igjen!

jeg har forelska meg.. skikkelig.
for noen uker siden var jeg i oslo og feira bursdagen til Julie.. jeg ante fred og ingen fare da jeg og Aud rusla galant inn på Sorbet på Oslo City.. titta meg litt rundt.. og DER, DER hang den. vidunderet i stoff.. etter noen minutter i prøverommet fikk både jeg og Audrey konstantert at denne kjolen burde jeg ikke ha prøvd. den var nydelig og satt som et skudd. jeg fikk til og med rumpe av den, noe jeg ikke har( den er flat og kjip). titter håpefult på prislappen og.. nei.. etter en telefon til konsulatet ( jeg skulle ringe til nettbanken, men jeg husker jo aldri nummeret) fikk jeg endelig den hjerteskjærende beskjeden. ikke engang bankkontoen min ville at den kjolen skulle bli med meg hjem... Nå, mange uker etterpå tenker jeg fortsatt på den kjolen. jeg titter på bildet jeg tok på mobilen min, sukker og angrer på at jeg ikke kjøpte den. jeg MÅ bare ha den kjolen... jeg sendte fortvilet melding til Audrey før helga og lurte på om hun muligens kunne tenke seg å stikke innom butikken. bare se om den var der.. titte på den.. se om de hadde størrelsen.. vel, de hadde den. de hadde ikke akkurat samme størrelse men siden dette er en løs sak vil jeg tro at m, er like godt som s. kanskje får jeg skjult litt mer her og der også...;) så nå, nå har min kjære Audrey kjøpt den for meg.. og skal sende den oppover i morra.. ahhh! lykke!!

av og til klarer man bare ikke la være. og ærlig, når det går flere uker og jeg fortsatt tenker på den, da er det lov.

3 kommentarer:

Unknown sa...

<3

Audrey Wilsen sa...

I en pose.. I en eske... I en gul postkasse på Majorstua... ;)

Silje sa...

åååhhh! i cant wait!! <3