mandag 29. desember 2008

neste år!

snart nytt år.
neste år skal/ vil jeg:

  • begynne å jobbe igjen
  • reise på en skikkelig ferie
  • bli mer aktiv
  • være flinkere til å holde kontakten med vennene mine
  • gå på fylla minst en gang i måneden (må slutte å være så asosial)
  • gå på minst ti konserter
  • være flinkere til å gå på kino. ( for ja, jeg kan bare gå. det tar fem minutter)
  • være utenfor døra minst en gang daglig
  • bli flinkere til å putte klærne mine i klesskapet med en gang de er tatt ned fra tørkestativet.
  • lage mer mat fra skratsj ( jeg aner jo ikke egentlig hva jeg putter i meg)
  • gå på minst 2 kurs. (kokkekurs, dansekurs, strikkekurs whatever)
  • spare meg opp en reservekonto.

så. er sikkert mer. men dette er en begynnelse.

skal ut i morra. gler mæ;)

Ingen kommentarer: