lørdag 27. desember 2008

nå er det vel egentlig jul

oki.. nå er det jul. og jeg har skjønt at folket rundt omkring er litt skuffa. og jeg er i grunnen enig. det er ikke som det engang var. men jeg er ikke så sikker på om det er en dårlig ting? jula for meg har forandra litt innhold. fra full pupp 24/7 , pakker og mat er det nå ro, stearinlys, fine filmer, pysj, te, og søvn. det er vel kanskje litt spesielt i år siden energinivået mitt er sterkt skiftende, men kanskje er dette en del av å bli voksen. at ting forandrer seg, man får nye syn på de samme opplevelsene. jeg setter hvertfall mer og mer pris på å bare slappe av, og ha god tid. om det gjør meg til en ekstremt kjedelig partypooper so be it.

jeg er litt ensom. og det er egentlig bare bull. jeg har masse mennesker som jeg er kjempeglad i, men jeg føler ikke at noen av de kjenner meg skikkelig. det er vel muligens min egen skyld, jeg er ikke verdens flinkeste til å åpne meg. men jeg prøver. og jeg synes jeg har blitt flinkere. im getting there.

jeg har lyst til å bo i utlandet et år. jeg må bare bli helt frisk igjen først. jeg tenker london. jeg drømmer om å starte på nytt. jobbe, møte nye mennesker. bli kjent med meg selv igjen. jeg føler jeg har mista meg selv litt dette året her, og at jeg må gjøre noe aktivt for å finne meg selv igjen. jeg vil ut i verden, oppleve nye ting, få nye synspunkter. og jeg vil gjøre det før jeg blir for alvorlig. jeg kjenner jeg er på tur dit nemlig, og det er mye jeg vil gjøre før den tid..

vel, alt i alt skal jeg vel ikke klage. men av og til føler man seg bedre av det etterpå.

jeg har fått sesong 7 av csi til jul. det skal jeg gjøre i natt:)

og by the way..
when you wish upon a star.
makes no difference who you are.
anything your desires will come to you.

when your heart is in your dream
no request is too extreme
when you wish upon a star
as dreamers do

fate is kind
she brings to those who love
the sweet fulfillment of
their secret longing

like a bolt out of the blue
fate steps in and sees you through
when you wish upon a star
your dreams come true

Ingen kommentarer: