mandag 6. oktober 2008

hei

titter på slideshowet mitt.. tror jeg må forandre det. folk løper inn og ut av livet mitt som en jojo, og mennesker jeg var masse sammen med i fjor er plutselig blitt litt borte fra meg. jeg skulle ønske jeg var litt flinkerer til å holde kontakten, at jeg var flinkere til å reise på besøk, snakke i telefonen... to be fear, det er ikke så mange jeg har hørt noe fra.. så vi var kanskje ikke så close alikevel. jeg synes det er helt i orden. jeg har noen jeg er nær, som alltid vil være der. dere vet hvem dere er:)

og til dere jeg ikke har så mye kontakt med.. det betyr ikke at jeg ikke er glad i dere, eller ikke savner dere. det er bare det at jeg er ikke no' flink på sånne ting. hvertfall ikke nå.. det går på selvtillit, og krefter. men jeg er glad i dere.

pis aut, nå skal jeg sove.

p.s. verden er oki.

Ingen kommentarer: