tirsdag 5. august 2008

planene som jeg ikke klarte å følge..

Jeg hadde planer..Store planer. Jeg skulle jobbe et år. har søkt masse jobber, fått tilbud, avtalt sydentur, og var klar for å være working class hero.. men nei. det er ingen som skal få si at jeg ikke er impulsiv, vaffal!! Var på jobb på søndag med min kjære Gry. Hun begynte plutselig å tenke på når hun skulle begynne på skolen igjen, og måtte sjekke det på dataen. Silje fikk det plutselig for seg at hun skulle sjekke restetorget, bare for skøy..... DER var det EN plass ledig på Kulturprosjektledelse på HiL... det jeg hadde store planer om å søke ETTER det fine arbeidsåret mitt... Silje tropper opp på HiL mandag morra klokka ni og sier hun vil ha plassen.. og får den. så nå begynner jeg, uforberedt som bare det, på skolen om 8 dager. og jeg er livredd. livredd for at jeg ikke skal fikse det, for at jeg skal gå på en ny smell. tenk om jeg aldri kommer meg så opp igjen at jeg klarer et helt studium?! Jeg har tenkt meg om i ettertid. Etter jeg troppa opp på HiL. jeg kan jo ikke leve som om jeg kommer til å få en ny down, og unngå alt som kan innebære litt utfordringer. Da kommer jeg jo aldri noen vei her i verden. Jeg må prøve, og dette her har jeg lyst til! tenk om jeg får det til! jeg skal få det til. Jeg skal begynne på skolen, og jeg skal fikse det!

Ingen kommentarer: