fredag 18. juni 2010

Moksarock 2010!


Jeg er i Moksarockmodus om dagen. Sliten, stressa, oppglødd, glad og GLAD:)
Jeg skal absolutt ikke drive med sånt som festivalfiksing og slikt, sånn egentlig, men av og til orker jeg ikke ta hensyn til meg selv. M. E får bare være M.E, og så får jeg ta smellen etterpå. Jeg har mongostore knær, hjertebank og skjeler konstant på det ene øyet. Jeg høres fresh ut, sant? vel, jeg ER fresh:) 
Scena mangler bare litt kledning inni og bannere, lydbua er oppe, griller er henta, Havrebua er snart good to go. Nå kan lørdagen bare komme med sol og Rock N Roll :)

Om det er noen av dere som har lyst til å bivåne en konge gratisfestival, så ta turen til Tretten og Moksa lørdag klokka 17.00! 
Fem lokale band stiller på scena, bla. Manhattan Skydive og Jackhammer, og jeg tror det blir storveis.
 I tillegg har vi kunstutstilling i Mølla med lokale kunstnere.
Om kvelden inviterer vi til fest på Havrebua med de lokale bandene Zane og Black Ice. Her er aldersgrensa 18 år og billettene koster 200. 
Konsertene i parken på dagtid er gratis, har fri aldersgrense og er rusfritt:)

Velkommen:)

Ingen kommentarer: