tirsdag 15. juni 2010

med respekt for grandiosa

Jeg spiser mikrooppvarma grandis og lurer.

Jeg lurer på om det var noe jeg gjorde, eller no jeg sa. Hvor grensa lå, og hvor jeg tippa over kanten.

Jeg lurer på om jeg blir glad igjen. Slik jeg var før. Jeg er jo glad nå også, men ikke sånn som før alt alvoret begynte, og ja ble til nei.

Jeg lurer på hvilke brikker jeg mangler på å bli hel igjen, og hvor jeg isåfall finner dem. Om de er hos deg. Eller om de er hos meg.


og så lurer jeg på når det kommer billige, norske jordbær i butikken og om brodern noen gang har tenkt å begynne og blogge igjen. Jeg håper det.

3 kommentarer:

Den gamle sa...

Jeg har dessverre ikke svar på alle dine spørsmål, men de røde, søte "dropsene" med grønt i enden kommer snart. AND THAT'S A PROMISE

Espen HK sa...

Eg vet, Grandiosa var så mye bedre når de hadde bare vanlig, Pepperoni og Kjøttdeig&Løk. Forandringer kan det tross alt bli for mye av, noen forandringer går til det bedre og noen til det verre. Kor stor grad av påvirkning de forandringene får for deg, e opp til deg. Eg gråt når Lørdagspizza kom, men utenom et sjeldent snufs ved frysefisken har det gått opp for meg at det finnes mange gode frysevarer, og at noen ganger e posesuppe eller ferskvare eller bare sjokolade bedre. (Making any sense, here?)

PS: no har eg skrevet ferdig innlegget, kem vet - kanskje du blir enno mer av en fotballentusiast av det? forresten godt å høre at du likte det, mye moro i fotball!

Vero sa...

Mysteriet deg.