onsdag 3. juni 2009

fantastisk teknologi;)

...og nei, pappa, du får neppe igjen pc'n din...;)

6 kommentarer:

Den gamle sa...

Så inn i gaupræva tøft

Når blir jeg voksen? sa...

Kom en tur til Otta, så kan vi bedrive Qi Gong sammen! Du har sikkert mer peiling på utførelse av dette enn meg... Uansett, du er tøff! Vi er her, så gi oss et hint hvis vi kan bistå deg med ett eller annet. ME er en forholdsvis ny diagnose med et bredt og individuelt spekter, men vi er her uansett hva du måtte trenge. Godt å få et endelig svar på hvorfor ting er som de er. Stor klem fra oss uppi på Otta.

Audrey Wilsen sa...

Snuppa mi! Dette var stas! Godt å se deg vennen, you are looking FAB! Kjempeglad i deg, godt å høre at du fikk det du ville og trengte. Godt å vite. Vi snakkes nærmere snart, imorra er jeg fRI!! Stoooort smask fra blåresepten din. ;)

Ulven sa...

Snø SUUUUUUGER, men DU er så bra!!!

Jeg har trua på deg! Konge at du har finni ut hva du har å kjempe mot (og overvinne!!). Denna biffen fikser du! ;)

Savner deg, jeg... Søsknene Fossmo er herlige! Klem og sånt..

Hilde sa...

Silje-Silje-Silje! Det var bare såvidt jeg turte å se på, for sånn videoblogging synes jeg er dritflaut. Men du fiksa det! Jeg ble ikke det minste flau en gang.. :) (snakker mer med deg på msn eller noe, jeg)

Silje sa...

hahaha! det tar jeg som et kompliment, Hilde:)

vakre menneskene mine <3