søndag 3. mai 2009

ajaj. russ!

jeg kan nesten ikke få sagt hvor glad jeg er for at jeg IKKE er russ i år.

17 dager med fyll og fanteri, 17 dager med baksmeller, tomme lommer og burgere. 17 vonde morgener og altfor mange grusomme skoledager.
Jeg tok'n helt ut. Jeg skal ha den. Bil, treff og hele pakka.. 17 dager i svime som ble avsluttet med to døgn med søvn 18 og 19 mai.

17 dager med latter og vennskap. Grilling på engangsgrill. Oppvåkning hulter til bulter med mennesker du er glad i. Nye bekjente og nye venner. Sene sommerkvelder og gressplener. Utallige runder i russebil med tuta på full pupp. Statoilburgere.. ahh.. statoilburgere.. Latterkramper over flaue episoder, og kanskje noen sipperunder over ting man ville ha gjort opp igjen litt annerledes. Frysing etter vårbad i Kåja og klapping på skulderen fordi vi var tøffe som turte. Stjeling av klærne til de idiotene som løp nedregata. Evigmange doturer på Statoil.


...om misunnelsen tar overhånd kan jeg bare titte ut. Ut på russen som er på vei hjem fra russetreff og er skremmende like utvaska sokker.

1 kommentar:

Einherjar sa...

Var det du som stjal buksa mi? :-0