onsdag 25. februar 2009

Bedtime stories

jeg har akkurat vært på kino og har funnet en ting til som burde stått på 10 ting jeg liker-lista mi; å gå på kino alene. Jeg ELSKER det!
i det hele tatt trives jeg bare bedre og bedre i mitt eget selskap. Noen vil vel kanskje si at det betyr at jeg blir særere og særere, men jeg har ikke trivdes så godt før serru. Tidligere ville jeg blitt stressa av altfor mye alenetid, og ville satt himmel og jord i bevegelse for å finne noen mennesker å slå ihjel tida med. Jeg ville hvertfall ikke gått på kino alene. Andre ville kanskje sagt at det er bare de som ikke har noen å gå med, som går alene på kino. Hvorfor det? det er da ikke noe rart i å se på en film alene hjemme? når man tenker over det er det jo nesten det samme, bare bedre lyd, bedre skjerm og MYE bedre popcorn..;) prøv det! det kan anbefales!

2 kommentarer:

Spinn sa...

Helt enig! Spesielt digg hvis filmen har gått lenge og salen er nesten helt tom, så du slipper alt bråket av tusen godteposer som skal åpnes og spises av :p
Nå fikk jeg lyst til å gå på kino. Blir du med? Vi kan sitte i hver vår ende av salen og late som om vi er alene. :D

Silje sa...

jeg er helt klart med! :) for en strålende plan!!