torsdag 6. november 2008

...

jeg har forandret meg. jeg er ikke den samme som jeg var for ett år sida. nye meg passer ikke inn i den gamle lenger. jeg har fått mer bagasje. jeg er ikke sikker på om det er en god ting enda. eller om det er ræva. kanskje om jeg hadde hatt flere happydays hadde jeg kunne sagt at det var fint. at jeg bare har blitt voksen. men jeg tror ikke det er bare det. jeg savner ting. ting jeg ikke savnet for et år siden. jeg savner å være lykkelig. ekte lykkelig. at noen savner en. og virkelig viser det. kunne være meg selv.
jeg vil flytte. langt. helst til et annet land. der jeg kan starte helt på nytt. som meg selv. ikke som silje med alt det gamle. men med bare meg. kunne bli kjent med nye mennesker, som bare meg selv. voksne mennesker. jeg tror at londonturen i helga bare viste det enda tydeligere. jeg vil vekk. bort.

Ingen kommentarer: