lørdag 7. juni 2008

det fine været! nå blir det sol, sol, sol!

venter på øl:) klar for veranda, øl og pjatt. jobb i morra.


FINT vær! har vært hos Sissel i dag og hilst på tantebarnet Måns. jeg vil ha. hadde man enda vært helt sikker på at man fikk en så bli' og fornøyd unge;)

Har det strålende om dagen. kanskje er det været? har hvertfall slutta med medisiner, gått uten en måned, og ingen har merka noe. og DET må vel være et skikkelig godt tegn..?! nå er liksom jeg bedre, ikke jeg på medisiner er bedre...;)

Rosenborg og Lillestrøm ute av cupen.. cup er cup:)

savner hamarmenneskene som vanlig. snart fåår jeg lønn slik at jeg har penger til å kjøre tog igjen. på torsdag:) så nå, nååå kommer jeg:)

de som visstnok skal kunne dette her med været truer med dårlig vær og 11 grader neste uke. men nei, den går jeg ikke på....

Ingen kommentarer: