tirsdag 29. april 2008

22

jepp. ett år eldre;) 22. merker ingen endringer:)

fikk pakker, kake:) ...enga vant 3-2 mot viking:) ikke værst dag. tror jeg holder på å bli gammel:) er veldig fornøyd med nesten ikke-eksisterende bursdagsfeiring, og har funnet ut at overraskelser nok aldri blir min greie. overraske andre er kjempegøy, men overraskelser som angår meg selv...nei..

mamma er glad for at jeg ikke føler meg noe eldre. hun sier at foreldre kjenner sin egen alder på sine barn, og når jeg ikke blir eldre, blir ikke hun det heller:)


om det er noen som leser dette; tusen takk for alle hilsener, meldinger og bursdagssanger! over 60 stk:) deilig å ha så mange mennesker!:)

ønsket meg fint vær. fikk det ikke. værguden er sletta fra julekortlista mi. må nok gjøre det godt igjen...

Ingen kommentarer: